La benzinăria Mol se fură

Septembrie 4, 2009 at 10:26 am (masina, na românia) (, , , , )

Îmi place să fiu servit. Dacă merg la benzinărie, prefer să fie un angajat acolo care se ocupă să desfacă bușonul, să toarne benzina, să îl închidă.

În caz că sunt eu neîndemânatic sau sunt îmbrăcat mai bine, pregătit pentru o întâlnire, un interviu, orice, nu vreau să pun mâna să miros după aceea a benzină pe unde mă duc. Puține benzinării mai au asemenea angajați, majoritatea sunt cu autoservire, fapt care mă enervează.

La benzinăriile Mol mai găsești așa ceva.

Nu îmi place să merg cu rezervorul către gol, și se cam apropia. Computerul de bord îmi zice ca mai pot face 195 km cu benzina existentă, ceea ce cu un consum de 6%  cât îmi indica pe ultimele mii de km înseamnă undeva la 12 litri de benzină. Cer plinul, omul toarnă până se aude țăcănitura specifică. Mă uit pe pompă, 120 de lei, în regulă. Omul mai strânge o dată de mâner și continuă să țină apăsat, până la 166 lei.

După țăcănitură a mai turnat de 46 lei? Da! Nu am ce să fac, plătesc, pe bon scrie clar: 42 litri. Cu 12 litri existenti, 54 în total. Dar rezervorul meu e de 45 l.

Sunt destul de sigur că au o metodă de a fura în benzinăria Mol, pentru că e imposibil să treacă peste capacitatea rezervorului cu 9 litri.

5 comentarii

  1. R said,

    Calculeaza dupa ce ai facut plinul cat te tine. ori nu ai avut inca 12 litri in rezervor (computerul de bord calculeaza media in functie de cum ai circulat pana acum sau daca stai pe loc si te uiti la computerul de bord iti afiseaza consumul in acel moment etc.), ori a umplut baiatul rezervorul ochi, si atunci trebuie sa calculezi si cat a intrat pe teava care conduce combustibilul catre rezervor. Si mie imi intra in rezervor mai mult. Dar ce mi se pare corect ar fi sa stim ca pompele sunt controlate regulat cu un sistem gen TÜV. Sunt?

  2. Lucian said,

    nu te-au furat, unele masini au un fel de rezervor de rezerva si poate ti la umplut si pe ala 🙂

  3. raluca said,

    la mol e imposibil sa te fure, au verificarea metrologica la pompe , pistoale la zi , chiar sunt verificati de catre cei de la Biroul DE Metrologie Legala……pentru cateva grame de benzina nu se risca nimeni ….trust me…………..si da, cum spune sil ucian , e posibil ca masina ta sa fi avut rezervor de rezerva

  4. Silviu Matei said,

    Din pacate mi s-a intamplat si mie acelasi lucru ca in cazul tau si tot la o benzinarie Mol …

  5. FELICIA said,

    NU ALIMENTATI DE LA ROMPETROL STATIA TRACTORUL BRASO
    m-au smecherit la benzina ,ceasul la pompa se invirtea iar in rezervorul masinii mele a intrat doar aer
    rusine lor si rusine opc-ului Brasov care mi-a raspuns ca reclamatia mea este ,,nesolutionabila,,

Lasă un răspuns

