Viața e faină. O ratez?

Iulie 20, 2009 at 3:53 pm (de zi cu zi, idei) (, , , , , , )

Plec două ore de la serviciu, să mai iau o gură de aer. Știu că nu e aer curat, doar e din oraș, dar parcă n-am mai văzut lumina zilei de așa mult timp. Toată lumea mi se plânge că e caniculă, că sunt niște călduri care te răpun, dar eu nu le-am văzut. Când merg la serviu e răcoare că e de dimineață, seara când mă îndrept către casă e cald dar nu copleșitor.

Nici măcar de caniculă nu am parte.
Deci, doar de dorul de mai vedea și alți oameni decât colegii de birou, mă plimb aiurea pe străzi.

Ce să vezi? Soare, căldură, lumina mă orbea, agitație. Deși oamenii mergeau parcă haotic, în toate direcțiile, păreau liniștiți, nestresați, nu erau cu capul plecat. Tinerii glumesc, râd zgomotos, studentele își plimbă fustele scurte și colorate prin fața mea. Feerie.
Mă întorc la serviciu, biroul e răcoros dar numai acum observ că geamurile au folie de protecție solară. Deci lumina din interior are altă intensitate, de asta mă simt orbit de fiecare dată când ies afară. Pe geam văd curtea unui vecin: și-a montat o piscină și se bălăcește. Se rotește de pe o parte pe alta prin apă, se bucură de căldura soarelui și de răcoarea apei.

Îl invidiez așa de mult. Eu n-am mai avut momente de relaxare totală de foarte mult timp. Chiar și în ultimul concediu am fost doar în grabă și agitație: să văd cât mai multe obiective turistice. Nu mă plâng că n-ar fi meritat, din contră, dar starea de fapt e că nu m-am relaxat de mult timp. Nu mai șțiu decât serviciu. Atât.

Oare nu asta e vârsta la care ar trebui să mă distrez, să experimentez de toate, în loc să fiu izolat într-un birou? Merită sacrificiu doar pentru bani? Dacă nu acum, oare când o să fiu liber?

Lasă un răspuns

