Cumperi de la morţi?

Iulie 13, 2009 at 11:57 am (idei) (, , , )

Mă întreba un prieten despre muzica lui Michael Jackson, care melodie îmi place mai mult. I-am zis că am mai multe şi i-am spus că pot să îi dau că am discografia completă să asculte.

Am crezut că mă întreabă în glumă dacă e cumpărată, bineînţeles că e luată de pe torrente. Nu ne-am putut pune de acord nicium. El e de părere că muzica lui merită plătită şi peste 50 de ani.

Eu spun că din 25 iunie 2009 muzica lui nu mai trebuie plătită. Atât timp cât e în viaţă sunt de acord că el a muncit enorm şi munca îi trebuie răsplătită. Dar îndată ce a murit, nu mai am pe cine să plătesc.Părinţii lui? copii? să lucreze să îşi căştige existenţa. Michael a fost unul dintre cei mai mari artişti şi merită tot respectul şi admiraţia. Dar asta nu înseamnă că copii lui trebuie să trăiască precum nişte regi, nişte trântori. Nu e meritul nici al părinţilor, nu ei au muncit. Fiecare trebuie să se bucure de rodul muncii lui, nu a altcuiva.

Mai ales melodiile lui cred că ar trebui să fie oferite liber, gratuit, pentru a transmite mesajul pe care el s-a străduit să îl formuleze. E vorba de idei legate de sărăcia în lume, de distrugerea naturii, de oprirea războaielor, promovarea păcii.

Lasă un răspuns

