Ce urmează?

Iulie 9, 2009 at 9:13 am (de ce, de zi cu zi, nervi) (, , )

Mi-e clar că nici firma la care sunt acum nu poate să mă ţină pe termen lung. M-am lămurit şi din păcate cred că decizia e irevocabilă. Oricât de mult mi-a plăcut echipa, colegii de aici, sunt sigur că situaţia nu o să se schimbe în bine.

De-a lungul timpului am văzut cât de puţin importanţi sunt oamenii pentru firma asta, orientată pur spre profit, fără gândire pe termen lung. Acum o percep ca pe o firmă de mercenari: se angajază oameni pe salarii destul de bune care să producă direct, oamni care sunt exploataţi la maxim,staorşi până la extenuare. Ore suplimentare grămadă neplătite, prime diminuate nejustificat, lipsa oricărui respect faţă de angajat şi viaţa lui personală. Indiferent cât de bune ar fi rezultatele muncii, nimeni nu se poate aştepta la o premiere sau măcar o felicitare. În schimb, orice greşală e grav sancţionată.

Trebuie să văd cum e în altă parte, într-o firmă în care angajaţii sunt respectaţi, trataţi ca oameni.

1 comentariu

  1. omenesc said,

    In orice firma exista o limita de implicare. Cultura organizationala e pur teoretica, doar un concept care sa determine angajatul sa spere la mai bine, nu neaparat sa ii si fie mai bine (pana isi da seama). Toate firmele asteapta profit de la angajati. Astea fiind spuse, pana nu ai propria regie…

Lasă un răspuns

