Tramp Travel

Iulie 7, 2009 at 2:02 pm (de zi cu zi) (, , )

Aşa se numeşte o agenţie de turism care funcţioanează în România. În primul rând, numele e ciudat, îmi pare destul de obsecen. Ştiu că „tramp” are mai multe semnificaţii, una dintre ele fiind aceea de călător, dar alta e cea de prostituată. Acestea fiind spuse, eu cu greu aş fi convins să îmi numesc aşa agenţia de turism, dacă ar fi să îmi deschid una. Un nume mai potrivit, mai românesc, ar fi fost „La traseista”; cum ar suna?

Mai mult ca să mă adăpostesc de ploaie, intru la o agenţia TrampTravel şi întreb de o ofertă. Îmi explică ce îmi explică, dar până la urmă îmi spune să intru pe un site, că acolo găsesc orice detalii. Ok, îi cer adresa site-ului şi ea îmi scrie pe o foaie: http://www.fibula.ro.

De abia m-am abţinut să nu pufnesc în râs acolo: agenţia se numeşte Tramp travel şi site-ul e ” fi bulă punct ro ” ?

1 comentariu

  1. Travel Guru said,

    Foarte tare! Ca la noi la nimeni! 🙂

Lasă un răspuns

