Mi-au luat echipa

Iulie 7, 2009 at 11:28 am (nervi, personal) (, , , , , )

Anul trecut ne întâlneam prima dată. De-a lungul timpului ne-am cunoscut şi am descoperit pe langă faptul că ne descurcăm bine profesional ne înţelegem foarte bine ca persoane. Greu găseam un loc de muncă de unde să plec cu colegii la o bere sau la munte şi să ne distrăm foarte bine. Dialogul era continuu, deschis şi plăcut. La locul de muncă dinaintea ăstuia plecasem şi din cauza atmosferei apăsătoare: deşi colegii erau inteligenţi, lipsea comunicarea liberă. Pe scurt, toţi stăteau la birou, îşi vedeau de treaba lor, plecau acasa. Atât.

Aici schimbarea a fost radicală: colegii toţi foarte prietenoşi, dispuşi să discute pe orice temă, fără inhibiţii, săritori la caz de nevoie, ce mai, o atmosferă ideală de lucru. Totul mergea foarte bine, clientul foarte mulţumit, ne trimitea mesaje de apreciere, niciodată nu am depăşit termene, niciodată nu au fost plângeri la adresa noastră. Din contră, am primit felicitări directe din partea clientului, şi indirecte prin interviuri ale clientului prin reviste de specialitate.

Şi primit o înştiinţare: dintr-o mână de oameni, 2 trebuie să plece. Clientul taie din costuri (e perioadă de concedii la ei) şi renunţă la doi oameni. Cred că o săptămână am fost distrus de vestea asta. Oameni cu productivitate ridicată pentru firmă, care erau foarte bine integraţi în colectiv, dispar.

Mă enervează la culme situaţia asta: găsesc şi eu o dată o firmă în care să fie oameni cu care să mă pot înţelege, să formam într-adevăr o echipă bună, din orice punct de vedere, şi îmi e luată, distrusă.

Am speranţa că o să o reunim la un moment dat.

Lasă un răspuns

