Ziua Michael Jackson

Iunie 29, 2009 at 10:42 am (de zi cu zi) (, )

Ieri a fost pentru mine ziua Michael Jackson. De când m-am trezit până când m-am culcat am ascutat și am văzut doar videoclipuri de ale lui.

Cel puțin în tradiția românească în a treia zi după deces are loc înmormântarea. Zi de mare jale, plânsete, durerea despărțirii. Cred că am făcut cel mai potrivit lucru: am rememorat ceea ce a făcut el.

A fost un om care a lucrat imens de mult ca să devină o imagine, s-a sacrificat pe sine pentru asta,  și apoi s-a folosit de imaginea lui ca să provomeze ideile sale cu impact global. Michael Jackson chiar a muncit mult și asta se vede în toate spectacolele lui. Puțină lume știe că deține și patente de inventator, cum ar fi de exemplu pentru papucii care făceau posibilă iluzia înclinării corpului în afara centrului de greutate. Nu doar coregrafia era grandioasă, dar și mesajele transmise prin versurile sale au forță, intensitate, și se învârt în jurul unor probleme reale care afectează societatea la nivel macro. Ca exemple ar fi Earth Song, Black or white, They don’t care about us.

Respectele mele.

Lasă un răspuns

