Chrome și Firefox

Iunie 25, 2009 at 10:36 pm (calculatoare) (, , , , )

Eu folosesc doar Opera ca browser, e mic, rapid, are o grămadă de funcționalități cu care m-am obișnuit atăt de mult încât nu pot și nici nu vreau să schimb. Părerea mea e că e de departe cel mai bun browser.

Taică-meu, evident, nu se pricepe deloc la calculatoare. Dar vrea să citească ziare online. Cu ocazia asta am instalat Firefox-ul, am umplut bara de bookmark-uri doar cu ziarele pe care le citește. Și folosește el Firefox-ul de mai bine de un an. Săptămâna trecută mă apuc și îi instalez Chrome că nu știam cum să îi mai motivez faptul că netul merge cam încet, deci i-am spus să încerce cu programul ăsta nou.

Azi, când l-am întrebat dacă se descurcă cu programul nou, surpriză: îmi zice că e mult mai bun decît cel dinainte, că încarcă paginile mult mai repede, că nu se mai întrerupe când face scroll prin pagini. Îi place mult mai mult. Sunt foarte mirat, nu știu de ce dar mă așteptam să zica de Firefox că e mai bun prin simplul fapt că s-a obișnuit mai bine cu el. Dacă și taică-meu zice că Chrome e mai bun decât Firefox, înseamnă că o chiar fi.

Tot n-am de gând să schimb browser-ul, rămân la Opera.

2 comentarii

  1. carmen said,

    eu zic chrome….il foloseste prietenul…eu din comoditate nu am vrut sa-l schimb pe al meu….dar de cate ori folosesc calculatorul prietenului mi se pare mult mai bun si usor de folosit Chrom-ul….poate n-ar strica sa-l incerci

  2. ideirazlete said,

    Nu e vorba că nu am încercat Chrome, dar acum nu e suficient de bun pentru mine. Folosesc intensiv browsere şi fără mouse gestures mă simt neajutorat, opţiune pe care Chrome nu o are. Am ignorat asta şi am testat totuşi, dar a picat testul: când deschideam pe la 10-12 taburi cu site-uri mi se cam bloca, nu se descurca. Eu am deschise in mod normal cam 30 de taburi.

Lasă un răspuns

