10 ani de AIESEC Sibiu

Iunie 25, 2009 at 11:19 pm (personal) (, , )

Am fost chemat la serbarea a 10 ani de când s-a înființat AIESEC Sibiu. Au trecut aproape 5 ani de când nu am mai avut contact cu AIESEC-ul.

Am fost în organizația asta studențească în anul 2 de facultate și a fost una din perioadele cele mai marcante de până acum. Am învățat imens de mult într-un timp foarte scurt din domenii foarte variate: finanțe, contabilitate, marketing, vânzări, resurse umane. A fost o perioadă cu foarte multe conferințe, sesiuni de comunicare, training-uri de specializare, muncă multă, învățat ți mai mult. Săptămâni, chiar luni în șir în care dormeam maxim 3 ore pe noapte, totuși nu am fost extenuat ci entuziast. Minunat. Cât de mult aș vrea să fiu din nou în lumea asta.

La un moment dat am fost chemați în față toți cei ce fusesem membri ai organizației în trecut, în fața audienței, să ne prezentăm. Îmi pare rău că nu am știut din timp să pregătesc un discurs, dar a fost ceva ce m-a surpins și pe mine: nu am avut nici cea mai mică emoție să stau în fața a 50-60 de persoane, ci din contră: îmi aduceam aminte detalii învățate la cursurile de tehnici de prezentare: să parcurg sala relaxat cu privirea in forma literei W, să nu mă concentrez prea mult pe o singură persoană, să vorbesc tare și rar, să nu gesticulez rapid, ci cu mișcări ample, etc.

Ce frumoase erau vremurile atunci, cât de activ eram și cât de sedentar și inactiv mi se pare că sunt acum. Am plecat, e deja 00:19 și mai am încă lucruri de făcut.

Lasă un răspuns

