Stresul e real

Iunie 2, 2009 at 7:35 am (de zi cu zi) (, , , , , , , )

Întotdeauna am zis că stresul e o fiţă. O aşa-zisă boală, inventată de bogaţi sau de desprinşi de realitate care nu prea mai ştiu cum funcţionează lumea asta, în majoritatea ei.  Pentru mine când auzeam că cineva zice că e stresat, îl clasificam direct ca fiind cel puţi uşor afectat de ţopism. Habar n-are ăla ce înseamnă probleme reale, se plictiseşte de atâta bine şi atâta comoditate şi zice că e şi el afectat de stres. Lumea e afectată de sărăcie, dar el are o boală mai gravă: e stresat. E binecunoscut că afecţiunile psihologice sunt mai grave decât cele de bază, fizice.

De vreo 2 luni încoace simt o anumită stare de nervozitate, de agitaţie, indiferent ce fac, fie că e la serviciu, fie că e acasă, fie că am de lucru, fie că nu. E o stare de tensiune: am atâtea de făcut, când o să le fac? Nu îmi ajunge timpul şi nu se pune problema să nu le fac, totul trebuie rezolvat. E atât de gravă situaţia încât îmi afectează în mod vizibil productivitatea şi eficienţa. Indiferent ce fac, parcă fac pe grabă, de frica de a nu finaliza cu rezultat bun. Simt anxietatea în orice fac, orice intreprind.

De aici îmi rezultă dilema: chiar există acest fenomen, stresul, chiar e ceva real sau am ajuns eu să fiu atât de diferit comparativ cu cel care eram acum 2-3 ani

Lasă un răspuns

