Oriunde se negociază

Mai 27, 2009 at 9:57 am (de zi cu zi, masina) (, , , , , , )

Reprezentanţa Citroen îmi e datoare nişte bani, povestea e lungă, poate o să o detaliez mai încolo. Merg la ei pentru o lucrare care costa mai puţin decât îmi sunt ei datori, mă aştept ca ei să nu îmi da înapoi, şi, într-adevăr mă roagă vânzătorul într-o manieră eschivantă dacă poate să îmi facă altă lucrare în banii ăia, sau să îmi dea ceva materiale auxiliare, lichid de parbriz, orice.

Întîmplător :p am în portbagaj anvelopele de vară, pentru că a cam sosit timpul să le dau jos pe cele de iarnă. Întreb cât mă costă operaţiunea, tipul verifică în tabele, în calculator, socoteşte şi spune: 700 de mii.

Stau puţin, mă gândesc, îi zic:

– Eu le-am schimbat ultima oară la o vulcanizare şi m-a costat 300 de mii
– Da, dar cei de acolo se ocupă cu aşa ceva doar, aici e reprezentanţă
– Bine, înţeleg că ar fi mai scump puţin, dar totuşi, e mai mult decât dublu, dacă era până în 400 de mii să zicem era în regulă, dar aşa mai bine merg tot la vulcanizare

Se mai uită, mai socoteşte, mâzgăleşte pe foaie.

– Hai că le rezolvăm în 400 de mii.

Deci oriunde, chiar la companii mari, nu doar în târguri, se poate negocia.

Lasă un răspuns

