Din nou la Ambient

Mai 27, 2009 at 9:39 am (de zi cu zi, na românia, nervi) (, , )

Săptămâna trecută căutam să cumpăr un dulap prin Ambient, dar bineînţeles nu am reuşit.

Ieri, intru din nou în acelaşi magazin, căutând de data asta un birou. Nu am găsit şi trec din nou să văd dulapul de săptămâna trecută. Surpriză: din 4 mai erau doar 3, lipsea exact cel pe care îl vroiam eu.

Cred că propria descărcare a fost singurul lucru pe care l-am rezolvat certând-ul pe vânzător, şi pe şeful acestuia, şi pe ambii la un loc, numind-ui în toate felurile pentru faptul că mie nu mi-au vândut, dar altuia au putut să îi vândă de pe stoc.

Ei încercau să îmi explice că alt client a făcut comanda şi furnizorul le-a confirmat că poate să îl dea pe cel de pe stoc, dar în cazul meu au exclus total posibilitatea asta.

Oare cât de nervos e recomandat să fi după întâmplarea asta: din 4 dulapuri ce diferă doar prin culoare, vrei să iei unul, dar nu îţi e vândut, deşi insişti jumatate de oră să discuţi cu supervizorii, gestionarii, furnizorii, iar, după o săptămână descoperi că i-a fost vândut totuşi altuia exact dulăpiorul pe care îl vroiai?

Lasă un răspuns

