Sapă fericit!

Aprilie 28, 2009 at 10:49 am (de zi cu zi, idei) (, , , )

Da, ieri am săpat în grădină. E prima dată când sap din proprie iniţiativă, pur şi simplu pentru că simt nevoia să fac şi ceva fizic. Prea mult stau pe scaun la birou.

Cred că am grădina cu cel mai prost pământ din lume. Am rupt doar o sapă, cu celelalte am avut mai multă grijă, am fost mai delicat. Parcă săpam în bolovani. Dar nu m-am lăsat . După vreo patru ture de săpat acelaşi petic de pământ, locul începe să apară lucrat.

În scurtul timp cât am făcut asta am uitat total de întreaga lume: de grijile sarcinilor de serviciu, de orice gânduri filozofico-meditative, de orice tristeţe ascunsă adânc în suflet. Oboseala fizică te face să uiţi de oboseala spirituală şi de ce psihică. A fost un moment de uitare totală, de relaxare totală. De fericire.

Atât de primordial, atât de simplu, atât de accesibil. Fericirea e la îndemână.

1 comentariu

  1. MTZ said,

    Intradevar, ai perfecta dreptate, Eu sunt un caz fericit. Parintii mei au copilarit la tara, aveau vaca,gaste,gaini, porci si imi povesteau cum pana in clasa a 4, dupa ce veneau de la scoala faceau trebuirle prin gospodarie. Acum la aproape 50 de ani tata alearga mai mult decat mine la 16 si trebuie sa iti spun ca si fumeaza destul de mult.
    Abia acum incep sa inteleg cat de periculos este sedentarismul asupra corpului uman si de ce se insista pe miscare fizica in toate orasele mari, cum copii se „indoapa” cu chipsuri, tot felul de chimicale, seara o dau pe votka, wiskey, dorm pana la 12 si stau in fata calculatorului. SPORT SPORT si iarasi SPORT!

Lasă un răspuns

