Toată lumea poate

Aprilie 27, 2009 at 2:31 pm (de zi cu zi, idei) (, , , , , , , , )

Badea face reclamă unui site. Intru să văd despre ce e vorba. Nu îmi vine să cred: sunt momentan 7 filmuleţe în care diverşi blogări se laudă cu ce tari sunt ei, ce pot să facă. Îi iau la rând. E vorba de blogării români cu cei mai mulţi vizitatori. Şi eu îi citeam adesea, ca să treacă mai uşor timpul mort dintre momentele în care aveam de lucru.

Sunt profund dezamăgit: cei care au cu adevărat ceva de zis în online-ul românesc sunt penibili în mini-interivurile astea.

Arhi se laudă că face ceea ce îi place: scrie. Şi detaliază cum nu mai are deloc timp liber, nu are sâmbătă, duminică, sărbători, se gândeşte continuu la blog. Oare a uitat că în viaţă mai trebuie să şi trăieşti?

Visurât se laudă că poate să ignore imbecilii. Asta da abilitate… Se putea ceva mai lipsit de esenţă? E cineva pe lumea asta care nu poate, care nu e nevoit să ignore imbecili?

Piticu se laudă că poate să facă singur hosting blogului propriu. Din nou o realizare măreaţă… Parcă e un copil bucuros că a reuşit să desfacă maşinuţa de jucărie, să vadă ce e înăuntru. Ba se mai şi mândreşte că face hosting-ul mai bine decât un profesionist. Poate ar trebui din nou să uităm de specializare, să nu mai existe locuri de muncă, fiecare să îşi producă totul pentru propria existenţă. Oare pe viitor va spune că e şi propriul dentist?

Ahilosu se laudă că face …nimic , adică nimic nefiresc pentru un tânăr ca el.

Costin se laudă că pentrece pe net 13-14 ore pe zi. Again, get a life!

Sunt deprimat acum, oamenii care mă motivau până nu demult, sunt nişte simpli vieţuitori, cu prea puţin de spus, tocmai îm momentul în care au ocazia să se remarce ca având ceva de transmis.

Articolul ăsta nu se vrea critic la adresa lor , e doar o dezamăgire internă a mea. Mă aşteptam la mai mult.

Şi Badea le mai şi face reclamă.

7 comentarii

  1. MTZ said,

    Am auzit la Badea in emisiune si a intrat si eu ca toti curiosii. Intradevar acele 7 filmulete sunt aproape hilare. Ceea ca ma obliga ca concluzionez ca si Badea este un pupincurst ce face jocurile altora si papa rahat in toata emisiunea in loc sa mai spuna si el cate un titlu de ziar, un ceva legat de presa. Sa intri si pe blogul lui sa vezi cat de penibil e. De exemplu acum o ia la misto pe una de a aparut intr-un clip pe realitatea. Pot continua despre aberatiile lui Badea pana diseara fara sa ma opresc, dar ar insemna sa ma cobor la nivelul lui.
    bafta amigo!

  2. ideirazlete said,

    Eu nu pot să concluzionez acelaşi lucru despre Badea. Chiar e unul dintre cei mai inteligenţi şi direcţi oameni din media. Respect!

  3. Alexander said,

    Intai: misto articolul !

    Doua lucruri nu au demonstrat ca pot distinsii: Nu pot sa nu se uite „in gura la toti prostii” si nu pot sa treaca peste faptul ca a fi blogger inseamna „persoana care are blog”.

    Mie mi s-a cam taiat de toti astia care pe de o parte n-au in gura decat „PR” „marketing” si „viral”, si pe cealalta parte se fac singuri de ras prin lipsa de substanta si modul in care inteleg termenii respectivi.
    Un exemplu concret este campania zapp cu emoticoanele alea mizerabile pe care le vezi acum la toti „marii bloggeri”. Au transmis un mesaj clar despre ei insisi prin asta: bloggerii „mari” n-au nici un standard, ar pune orice rahat pe site lor pentru cativa banuti. Doar trebuie sa faca „bani din blogging”, ce naiba ?

  4. Bogdan said,

    Eu pot! Yes, we can! Pepsi can!
    http://www.aralya.net/index.php/2009/05/eu-pot-we-can-pepsi-can/

    Foarte pertinente observatiile tale. Nici macar nu am avut rabdare sa urmaresc toate mizeriile alea, m-am lamurit cu piticu si visurat.
    Celelalte care sunt facute de agentie sunt alta treaba, dar nu vreo opera de arta.

  5. Geo said,

    Data viitoare fa si tu o fapta buna si da linkuri pe nume, sa stie lumea ca-i vorbesti de bine.

    „Au transmis un mesaj clar despre ei insisi prin asta: bloggerii “mari” n-au nici un standard, ar pune orice rahat pe site lor pentru cativa banuti. Doar trebuie sa faca “bani din blogging”, ce naiba ?”

    Au contraire. Nu e vorba de orice rahat, e o campanie chiar buna, frumos gandita si cu o targetare care ma priveste. Impotriva a orice ati crede, noi, cel putin eu de fapt, nu alegem orice ni se arunca in fata. Ne-am castigat dreptul de a alege ce postam pe blog, cui facem reclama si, mai mult sau mai putin, pe ce preturi.

  6. ideirazlete said,

    Geo, nu am pus link-uri pe nume tocmai pentru că nu vroiam trafic, e doar o parere pentru mine si apropiaţi. Am mai pus cândva un link către visurât şi au apărut o grămadă de vizite în ziua aia.
    De mai bine de un an citeam ceva bloguri şi m-am lămurit că pentru bloggerii wannabee e la modă să înjure bloggeri mari ca să intre în atenţia lor, astfel să le fie redirectat trafic, să crească.
    Pe mine nu mă interesează asta deloc. Am menţionat în finalul articolului că e doar o părere internă, pentru mine, despre starea mea de spirit din momentul vizionării clipurilor. Mult timp îmi găseam o relaxare din timpul stresului de la serviciu în citirea de bloguri, ajunsesem să îi cam cunosc pe oameni, îi apreciam. Deci am scris despre starea mea de spirit de dezamăgire, nu ca să critic pe vreunul dintre cei menţionaţi.

  7. Geo said,

    Ca pui link nu inseamna automat ca ii injuri, ci inseamna doar ca ai vorbit despre ei, intamplator nu tocmai de bine, si frumos e sa le dai sansa sa se apere, mai ales in cazul asta, unde nu ai fost tocmai bine informat.

    Personal m-am amuzat cand am vazut cateva videoclipuri, dar am avut o parere ceva mai proasta la reclama mascata a lui Badea, poate pentru ca stiam dinainte de a sti restul lumii despre ce e tricoul lui cu eupot, dar asta e alta discutie.

    Cat despre relaxarea ta citind bloguri, nu pot sa zic decat ca te invit sa o faci in continuare.

Lasă un răspuns

