Am sac de dormit nou

Aprilie 22, 2009 at 8:40 am (de zi cu zi) (, , )

La ora 9 dimineaţa mă sună de la firma de curierat: „avem un pachet pentru dumneavoastră”.

Deci la ora 9 am deja sacul de dormit în mână, urmând să îl plătesc în zilele următoare. Mi se pare ireal, incredibil ca o firmă să funcţioneze în modul ăsta, cu atâta încredere în cumpărători. Şi totuşi funcţionează. Tot respectul pentru ei.

Update: am fost vineri-sâmbătă-duminică cu cortul, sacul ţine foarte bine având în vedere cât de rece e la munte acum noaptea.

2 comentarii

  1. MTZ said,

    Hristos a inviat! Sincer cred ca am uitat unul de altul :))) . Eu aveam un link pe blogul meu catre al tau ratacit nush pe unde, si la curatenia de primavara am dat de el si am intrat sa vad ce mai faci.
    Vad ca esti o persoana ce inspira incredere atat timp cat o firma iti acorda nadejde :)))) Cine zicea Ro e inumana ?!?!

  2. ideirazlete said,

    Tocmai de asta am menţionat aici evenimentul, şi mi se părea ireală premisa onestităţii în România, unde poate există cele mai multe ţepe pe cap de locuitor

Lasă un răspuns

