Extragere numerar

Aprilie 14, 2009 at 2:16 pm (de zi cu zi) (, , )

Banca Transilvania
– Alo, bună ziua, vreau să scot din cont 10.500 lei
– Sigur că da, vă rog după ora 2:30, atunci ne vine maşina cu numerar.

Ora 2
– Bună ziua, am venit să ridic 10.500 lei, am anunţat astăzi telefonic
– Nu avem nici o rezervare
– Am cerut la numărul de telefon de pe site-ul dumneavoastră, pentru adresa de aici. (dictez numărul)
– E de la altă unitate.
– Ok, cum facem acum?
– Pot să vă ofer maxim 10.000, dar am numai bancnote de 10 şi de 5

Am crezut că nu aud bine. De 10 şi de 5? Şi văd teancul de bancnote alăturat: erau bancnote de 10 şi de 5. O stivă de 20 de cm înălţime. Şi eu fără vre o plasă, ghiozdan, buzunar.
– Dacă fac o cerere pentru mâine, pot să primesc bancnote mai „decente”?
– Nu pot să vă garantez nimic, şi pentru sume peste 10.000 trebuie să depuneţi cerere.
Pe cererea tip era menţionat „mă oblig să ridic suma de .. în data de. În caz plătesc penalităţi 0,25%”.

Deci penalităţi puteau să garanteze că îmi aplică, dar banii pot să mi-i ofere în orice monedă doresc ei. Nimic nu îi opreşe să îmi dea mâine un teanc de bancnote de 5. Practic, o valiză.

Lasă un răspuns

