Orange network busy

Aprilie 6, 2009 at 11:00 am (de ce, de zi cu zi) (, , )

Duminică dimineaţa, ora 10. Sun un prieten, în legătură cu un grătar.
Pe ecran apare frumos „NETWORK BUSY”.

Sun la serviciu clienţi de la Orange. Îmi răspunde după câteva secunde (în timpul săptămânii, aştept zeci de minute pe melodia de fundal).
– Bună dimineaţa, îmi explicaţi şi mie vă rog de ce am primesc mesajul de eroare (mai sus amintit)
– În general se întâmplă dacă există o congestie de convorbiri
– Şi dumneavoastră credeţi că există o congestie, acum, duminică, a ora 10 dimineaţa?
– Numai puţin, să verific
Îmi cere adresa exactă (o stradă dintr-un cartie mărginaş din Sibiu, câteva sute de case în tot cartierul)
– Am verificat, şi nu există nici o congestie
– …
– Dar dumneavoastră vă aflaţi la intersecţia razelor de acţiune a doi stâlpi de recepţie, şi de aceea pot exista interferenţe
– Şi ce pot face eu, ca să nu se mai întâmple?
– Situaţia o să fie remediată, dar nu vă pot oferi un termen, pentru că nici eu nu îl am. Ce puteţi face dumneavoastră e să selectaţi manual reţeaua în care să se conecteze telefonul.

Eu ştiu că orange-ul a făcut destul de multe investiţii în echipamente, cum se poate să crape duminica dimineaţa, când nu foloseşte aproape nimeni telefonul?

Poate se rezovă cu selecţia manuală a reţelei… (nu, clar nu)

Lasă un răspuns

