Gata masteru

Aprilie 2, 2009 at 4:26 pm (de zi cu zi) (, )

Mă prezint mândru, cu lucrarea mea de disertaţie, pregătit să o susţin.

În comisie, 3 persoane: o blondă pe care nu o văzusem şi nu a scos nici un cuvânt, doar turna cafea celorlalţi doi; un profesor, director de bancă, care îmi pierduse lucrarea, şi pe care îl pusesem pe drumuri pentru asta (evident, şi el pe mine); al treilea era doamna decan, cu care mă certasem în săptămâna curentă pentru taxa care am fost obligat să o plătesc.

Îmi vine rândul, mă întreabă decana, cu un ton glumeţ: „ai plătit taxa până la urma?” – „am plătit-o, ce era să fac”.
Următoarele două minute au fost practic o ceartă cu cei doi în care le explicam de ce nu ar fi trebuit să plătesc. Dacă am văzut că nu îi lamuresc, a trebuit să o tai eu din scurt, „lăsaţi acum, nu mai contează, acum nu e important, am venit aici ca să vă prezint lucrarea”.

Evident că s-au legat de prima chichiţă pe care au găsit-o în prezentare, şi oricât încercam eu să o dreg, ei mă trăgeau înapoi. Răspunsurile îmi erau tăiate din scurt, bănuiesc că încercau să mă emoţioneze. Dar nici eu nu vroiam să o las mai moale, fără a părea neprietenoşi totuşi.

Peste două zile am aflat: 10 pe nota de diplomă.

Lasă un răspuns

