ISP-ul şi criza

Martie 25, 2009 at 4:27 pm (de zi cu zi, na românia) (, , )

Anul trecut, fiind plecat o perioadă din ţară şi ştiind că, în mod evident, nu voi folosi banda de internet de acasa, dar nedorind să desfiinţez total pentru că urma totuşi să mă întorc (din păcate), am zis măcar să fac ceva economie.
Dau un telefon la providerul meu de net, CTR în cazul de faţă şi le spun că doresc să schimb abonamentul curent cu cel mai mic posibil. Nici o problemă, în ziua următoarea banda îmi fusese deja scăzută, la fel şi factura.

Contextul curent: criză financiară, toată lumea se plânge că nu are suficienţi bani, firmele se închesuie să economisească şi să prindă cât mai mulţi clienţi.
Sediul firmei de net e undeva în capătul celălalt al oraşului, nu am fost niciodată la sediul lor (nici măcar cu ocazia conectării), facturile le plătesc prin ordin de plată, online banking.
Sun din nou la providerul de net:
– Bună ziua, sunt cutărescu, vreau să îmi măriţi banda şi să îmi dublaţi factura. Ba mai mult, aş vrea dacă se poate de astăzi, chiar dacă e jumătatea lunii şi o să plătesc pe toată luna; se poate?
– Sigur că da, dar trebuie să veniţi la sediul firmei, să semnaţi o cerere specială.
– Dar am mai avut o modificare de abonament, tot telefonic, nu a fost nevoie să vin la sediu.
– Da, aşa este, dar e noul regulament.
– … Până la ce oră aveţi program? (eu lucrez între 9-18)
– Până la ora 17

Deci probabil o să rămân cu abonamentul minim până când îmi schimb furnizorul.

P.S. prietenul lui sebi a reuşit.

Lasă un răspuns

