Încă o taxă

Martie 24, 2009 at 10:54 pm (de ce, na românia, nervi) (, , )

Dosarul pentru disertaţie – gata. Mă prezint la facultate în mers voios de pionier, bucuros că scap de weekend-uri petrecute pe coridoarele ei.

Stai puţin, uitasem de context: anul trecut, pe vremea asta, aveam ultimele examene. Plus prezentarea lucrarării de diplomă. Dar, deplasarea de serviciu, în afara ţării, era planificată în cel mai inoportun moment: cu câteva zile înainte. Deci, ca să fiu sigur că nu sunt probleme, am depus o cerere la secretariat în care îmi specificam motivele şi ceream amânarea examinării mele pentru anul viitor. Adică acum.

Acum, surpriză:
– Trebuie să plătiţi 250 lei taxă de înscriere, pentru că nu sunteţi la prima sesiune de examinare.
– Ba sunt!
– Dumneavoastră consideraţi că sunteţi, noi considerăm că nu.

La decan, exact aceeaşi discuţie, degeaba susţin eu că în taxa mea de şcolarizare (vreo 20 de milioane pe an) ar trebui să intre şi examinarea asta. Dacă nu, de ce aş mai fi plătit taxa? Doar în speranţa că o să finalizez studiile, eventual chiar cu o diplomă care să dovedească asta.

Contraargumentul final a fost că sunt absolvent 2008, chiar dacă o sa fiu absolvent 2009. Deci – 250lei.

1 comentariu

  1. Gata masteru « idei răzleţe said,

    […] şi el pe mine); al treilea era doamna decan, cu care mă certasem în săptămâna curentă pentru taxa care am fost obligat să o […]

Lasă un răspuns

